Pes 2012 v1.0.5 Apk + Data Full


General Mobile Discovery İçin Pes 2012 Oyunu.




Oyunu telefonunuza kurmak için ; 

 1.Oyunu kurmak için ilk önce dosyamızı indiriyoruz.
 2.Rar dosyasını bilgisayarımızda bir yere çıkartıyoruz.
 3.Telefonumuzu USB kablo ile bağlayalım ve telefondan Depolama birimini açıyoruz.
4-com.konami.pes2012 klasörünü (sdcard /Android /obb /) içine atalım.
5-Apk'yi SD karta atalım.
 6-Depolama birimini kapatıp USB Kabloyu çıkartıyoruz.
 7.Telefondan Dosya Yöneticisinden PES-2012-v1.0.5.apk'yi çalıştıralım ve yükleyelim.
 8.Oyunu açalım ve keyfine bakalım.
9.İyi oyunlar, iyi keyifler.

Pes 2012 APK İndirme Linki ;

Pes 2012 DATA İndirme Linki ;

Pes 2012 v1.0.5 Apk + Data Full için “15 yorum” bulunmaktadır.

  1. Teşekkürler... Telefon henüz yeni çıkmışken böyle şeyler görmek güzel...

    YanıtlaSil
  2. merhaba bu işlerden pek anlamam ama dediklerinizi yaptım.Fakat ingilizce olarak 180 mb, wifi gibi uyarlar çıkıyor ve oyun yüklenmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dosyaları doğru yerlere attığınıza emin misiniz ?

      Sil
  3. Merhaba 29 mb sd karta- 171 mb android obb içine attım.şöyle uyarı çıkıyor the server is not available validation of the files is not successful please try again later

    YanıtlaSil
  4. bende açılmadı ve yusuf arkadaşın dediği gibi 180 mb wifi falan uyarı çıktı dosyalarıda doğru yere attım :S

    YanıtlaSil
  5. arkadaşlar çözümü basit

    YanıtlaSil
  6. general mobile discovery kullanıcısı olarak önce apk yi sdcard a atıyor ve calıstırıyoruz sadece 1 kere yukleme ekranına gelıp geri dönucek sonra ordan cıkıyoruz. obb dosyasını ''klasörle birlikte'' sdcard ın obb bölümüne atıyoruz ve oynuyoruz:) açıkcası bu oyun ıcın değil ama farklı oyun ıcın denedım 'klasörle birlikte'' kısmını unutmayın:)

    YanıtlaSil
  7. obb içine değil data içine atılacak konuda yanlış yazılmış sanırım arkadaş denemeden açmış konuyu

    YanıtlaSil
  8. Arkadaşlar datayada attm yusuf dediği gibi oluyor ne yapmam gerek

    YanıtlaSil
  9. Pes 2012 data'nın içine atılır...İyi bir oyun.

    YanıtlaSil
  10. arkadaşlar hafıza kartı takıli ise havıza kartın içindeki android olan obb dosyasına atın

    YanıtlaSil
  11. çoooookkkkkkk teşekürler hiç bir siteden açamadım ama sizden açtım teşekkürlerrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. abi nasıl yaptınız yaa ben söylenenlerin hepsini ayrı ayrı denedim olmadı tekrardan bir anlatsanız oyunu çok merak ediyorum

      Sil
  12. Evet Arkadaşlar Bir çok arkadaşımız istediği cevapları tam olarak alamamış sanırım;
    öncelikle .apk yı hafiza kartının ana dizine atıyoruz. .Apk dosyasını kuruyoruz kurduktan sonra (sdcard /Android /obb /) klasörüne com.konami.pes2012 klasörü oluşacak. datayıda bu klasöre atıyoruz. TAMAMDIR.
    İYİ EĞLENCELER

    YanıtlaSil
  13. apk yı kurdum com.konami.pes2012 dosyası cıktı boş onun icine indirdiğimiz datayı atıyoruz baslatıyoruz kendiliğinden kuruluyor.Aslında cok basit

    YanıtlaSil

Lütfen yorum yazarken yazım kurallarına uyunuz.
Yorumlar yönetici onayı sonrası yayınlanmaktadır.
Saçma sapan yorumlar yayınlanmayacaktır.