General Mobile Discovery Oyun Yükleme


(Yalnız apk+sd dosyasını indirince geçerlidir bu aksi taktirde sd dosyasını telefon patch olarak download eder).

1. Apk+sd dosyasını bilgisayarınıza indirin.

2. İlk önce "Apk" dosyasını telefona atın ve usb kablosunu çıkartın.

3. Sonra telefona attığınız "Apk" dosyasını kurun 1 defa çalıştırın ve download ekranı gelene kadar bekleyin ardından oyundan çıkış yapın.

4. Usb kablonuzu telefonunuza bağlayın ve "sd" dosyasını SDCARD içindeki "Android>data" klasörünün içine atın.

General Mobile Discovery Oyun Yükleme için “6 yorum” bulunmaktadır.

  1. Denedim olmuyor.

    YanıtlaSil
  2. Apk yı nasıl kurucaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. apk'ya gir oradaki dosyayı seç o zaman kabul et diye bişey çıkacak kabul et
      bu kadar

      Sil
  3. Ya APK+Data atıyorum,obb'nin yada datanın içine sd dosyasını atıyorum oyunu kuruyorum ama çalıştırmıyor.Yardımcı olurmusun admin?

    YanıtlaSil
  4. pes 12 yi açarmı böyle

    YanıtlaSil
  5. ben yeni aldım indirmede sorun yasıyo gogle playdan ındırıyorm hata veriyo neden arkadaslar

    YanıtlaSil

Lütfen yorum yazarken yazım kurallarına uyunuz.
Yorumlar yönetici onayı sonrası yayınlanmaktadır.
Saçma sapan yorumlar yayınlanmayacaktır.