GM Discovery Uygulamaların İndirileceği Yer


Bu ayarı Çıkarılabilir SD kart olarak seçerseniz indirdiğiniz tüm uygulamalar hafıza kartınıza kurulacaktır ve böylece telefonun hafızası boş kaldığından ötürü telefonunuz daha seri bir şekilde çalışacaktır.

GM Discovery Uygulamaların İndirileceği Yer için “32 yorum” bulunmaktadır.

  1. selam.oyun olark aksiyon tarzı oyunlar varmı acaba?bu telefona uygun?

    YanıtlaSil
  2. Blogumuzu takip edin...Elimizden geldiğince zamanla eklemeye çalışıyoruz.

    YanıtlaSil
  3. Selam Oyun ve program yüklemeyi bu şekilde resimlerle anlatırmısınız çünkü bende dahil android uygulamalarının nasıl kuruldunu bilmeyen çok arkadaşımızın derdine derman olursunuz

    YanıtlaSil
  4. http://generalmobilediscovery.blogspot.com/2013/07/android-telefonlara-uygulama-nasl.html

    YanıtlaSil
  5. discovery i bilgisayarda kullanmak için hangi program kurulmalı.mesela nokia için pc suit

    YanıtlaSil
  6. Merhaba ben pek anlamıyorum telefon işlerindende facebooktan veya telefondan birisi bana yardımcı olabilir mi rica etsem ? Tel no : 0541 362 51 75

    YanıtlaSil
  7. Telefodaki oyunların apkları hafıza kartını takınca oyunların data dosyalarını görmüyor kartı çıkarınca düzeliyor bu sorunu nasıl çözebilirim

    YanıtlaSil
  8. Bende GM discovery 16gb var telefon hafizasinda 10 GB bos yer var ama oyun indirirken yeterli alan yok diyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dostum ilk önce telefondan sim ve hafıza kartını çıkar güzel bir sıfırlama yap ok aç telefonu netden birşeyler yükle ok bak görüceksin ilk 11 gb lik yere yüklicek ve öyle devam edicek ok sonra kartlarını takarsın ok kolay gelsin

      Sil
  9. Slm ekran fotosu nazil aliniyor

    YanıtlaSil
  10. kilit tuşu+ses arttırma tuş kombinasyonu

    YanıtlaSil
  11. Masa üstü resmini ayarlarken resmin tamamini almiyor resmi büyütüp yapıyor bunu nasil ayarlayabilirim

    YanıtlaSil
  12. Merhaba telefona 8gblik hafıza kartı taktım
    Oyun yukledim oyunu sildim ama 6 GB yer dolu nasil temizleyebilir im dige r dosyalar o kadar yer kaplamiyor

    YanıtlaSil
  13. bu telefona kablosuz mouse veya klavye bağlabiliyormuyuz oyunlar için lazım da özellikle kantır tarzı oyunlarda nasıl oynıcaz

    YanıtlaSil
  14. Slm Ardaşlar ßen gm discovery 16 gb aldım telefondan çok memnunum. Fakat gamyun net bağımlısım fakat sistem java . javayı androidde nasıl çalıştırıcaz , bunun için program varmı . Telefoona gamyun chat jar dosyası yüklüyorum cep sohbet kısmından fakat açamıyorum yardımınız olursa çok sevinirim. şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  15. Gm discovery Virüse karsi korumalimi

    YanıtlaSil
  16. GM discovery de samsung daki gibi sürükleyerek arama varmı

    YanıtlaSil
  17. Merhabalar.
    Arama yaparken veya gelen aramalarda resmini kaydettiğin kişilerin resmi çok küçük çıkıyor bunu ayarlamanın yani o resmi büyütmenin bir yolu varmı ? Yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  18. 16 GB telefonumda 11GB bos yer var ama real racing 3 u yuklerken yer yok diyor nedeni nedir acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telefon toplam hafızası 16 gb ama sistemde uygulamaların yüklendiği alanın boyutu 4gb. bu sorunu çözmek için hafıza kartı takıp konunun en başında gösterilen şekilde uygulamaların yükleneceği yeri hafıza kartı olarak ayarlamanız gerekiyor. Bunun dışında telefonda yüklü mevcut yazılımları da uygulama yöneticisine girerek hafıza kartına taşıma işlemi yapmanızda fayda var.
      Ben kendi 16gb lık discovery için bu şekilde yaptım. sorun yok artık

      Sil
  19. Hafıza yetmemesi yüzünden 16 gb class10 hafıza kartı alıp mevcut uygulamalarımı taşıdım. Herhangi bir sorun yok . Ama sanki uygulamaları karta aktardıktan sonra pil kullanım süresi biraz düştü gibi.

    YanıtlaSil
  20. Bende GM discovery aldım. Jabra bluetooth kulaklığa bağlanıyorum ama kulaklıktan müzik dinleyemiyorum. sorunu bulamadım. Bilen varmı?

    YanıtlaSil
  21. Arkadaşlar telefon sdcard biçimlendirme cıktı basa bela bıcımlendır dıyorum tekrar cıkıyor pc takıyorum goruyor ıcıne atıyorum pc den cıkarttıgım zaman tel yenı den baslatıyorum gene bıcımlendır seyı cıkıyor nasıl kurtulurum sdcard kalıtelı alsam böyle bi sorunla karsılasabılırmıyım en iyi hangisi 16 gb lerde

    YanıtlaSil
  22. Format attıktan sonra indirilen dosyalar açılmadı öz. PDF dosyası

    YanıtlaSil
  23. Format sonraki indirilen pdg dosyaları açılmadi nazil açabilirim

    YanıtlaSil
  24. Telefonda menulerde indirilenler bölümünde indirdiklerimizi (PDF dosyaları varda) bilgisayara atabiliyormuyuz...

    YanıtlaSil
  25. mrb general mobile telefonmda indirdğim müzikler sadece kingsoft office olarak açılabiliyo seçeneklerde bu var mp3 olarak nasıl açabilirm ?

    YanıtlaSil
  26. Gm kullaniyorum misal bi oyun indiricem oyunu veya baska biseyi inerken goremiyorum yuzde kac kaldini falan goremiyorum normelde istteki gorev cubugunda gozukmesi lazim normel olarak napabilirim

    YanıtlaSil

Lütfen yorum yazarken yazım kurallarına uyunuz.
Yorumlar yönetici onayı sonrası yayınlanmaktadır.
Saçma sapan yorumlar yayınlanmayacaktır.