General Mobile Discovery Antutu Benchmark Sonuçları





General Mobile Discovery Antutu Benchmark Sonuçları için “14 yorum” bulunmaktadır.

  1. 400 liraya aldıgım 500 mb ramli replika S4 12880 veriyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Replika telefonlardaki Antutu programının üzerinde oynama yapılıyor.Program skoru yanlış gösteriyor.Replika telefonunda al git bu blogtan hocam.Senin gibi zeki (!) insanları istemiyorum sitemde.

      Sil
  2. alınan puan çok iyi bende Motorola Atrix var ikinci bir cihaz için General mobile düşünüyorum performansı çok iyimiş duruma bakılırsa..

    YanıtlaSil
  3. 13686 puan mayıs 2014 güncelleme sinden sonra

    YanıtlaSil
  4. Benim discovery 13830 aldi

    YanıtlaSil
  5. Okula dağıtılan e tab3 17893 çıktı s3le ayni çok şaşırdım.

    RAM 1gb

    DAHİLİ HAFIZA 16gb

    ANDROİD SÜRÜMÜ 4.2.2

    YanıtlaSil
  6. 14221 puan 16 gb şaşırtıcı

    YanıtlaSil
  7. Telefonuma Kitkat rom attım ve 16010 puan aldım.

    YanıtlaSil
  8. 16360 çıkardım.rot yok

    YanıtlaSil

Lütfen yorum yazarken yazım kurallarına uyunuz.
Yorumlar yönetici onayı sonrası yayınlanmaktadır.
Saçma sapan yorumlar yayınlanmayacaktır.