General Mobile Discovery Çift Sim Kart Desteği




GM Discovery'de çift sim kart desteği mevcut.Yalnız 1. Sim kart girişi mikro sim kart.2.Sim kart girişi ise normal sim kart takılabiliyor.Eğer 2 tane sim kart takarsanız ve internete girmek isterseniz sim kartlardan sadece birinin 3G desteği oluyor.Diğer hat Edge hızında kalıyor.

Arama yaparken sim kart seçimi yapabilirsiniz :
(Fotoğrafın büyük hali için üzerine tıklayınız.)

Mikro Sim Kart ve Normal Sim Kart arasındaki farklar ;
Üstteki mikro sim kart alttaki ise normal standart sim kart.


General Mobile Discovery Çift Sim Kart Desteği için “62 yorum” bulunmaktadır.

  1. Ben tek kart kullanıyorum.en merkezi yerde oturmama rağmen hep edge hızında sebebi ne olabilir

    YanıtlaSil
  2. Operatörünüz nedir ? Ayrıca bu konumuzda anlatılanları yaptınız mı ? : http://generalmobilediscovery.blogspot.com/2013/09/general-mobile-discovery-3g-internet.html

    YanıtlaSil
  3. Avea hocam dediklerinizi harfiyyen yaptım ve işlem tamamdır teşekkür ederim siteniz çok güzel bu arada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasip yaptiniz benim internette çok düşük anlatirmisiniz

      Sil
  4. benim iki sim im 2 gün çalışıyor sonra birincisi micro olanı yok oluyor kartı çıkarıp tekrar takınca geliyor. micro sim e normal simi keserek takmıştım.

    YanıtlaSil
  5. her iki hatta aynı anda aktif mi?yani birinden görüşürken,diğeri meşgul mu çalıyor,yoksa kapalı mı görünüyor???

    YanıtlaSil
  6. Ben sim 2 kullaniyorum ama okumuyor sim karti teli daha yeni aldim ne yapmaliyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı Sorun bende de var bi çözüm bulabildiniz mi?

      Sil
  7. her iki hat aktifken bir iki gun sonra ilk yuva daki kart yok diyor. micro olanı. ama halbuki kart takılı.

    YanıtlaSil
  8. benimde tek sim kartım var onuda normal boyutta olan yere takdım. telefon edge den direk h veya h+ ya geçiyo 3g diye hiç yazmıyo normal mi bu yada sim kartı kesip öbür tarama takmam gerekirmi

    YanıtlaSil
  9. Sim kartını görmüyorsa sim kartınız eskimiş, yıpranmış olabilir. Aynı sorun bende de vardı. Kartı yenileyince düzeldi.
    Yalnız benim halen çözemediğim şey: Arama yapacakken hangi hattımı kullanacağımı nasıl belirliyorum ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sım kart yönetimden arama yapma bölümünden herzaman sor seçenegine tıklıyorsun,,General mobilenin çift hat sisteminden ve donanımsallıgından diger apartlarıda dahil hiç bir sorunla karşılaşmadık

      Sil
  10. TŞKLER BENDE AYNI YOLU DENEDİM ŞİMDİLİK OK. SİZİN SORUNUZA GELİNCE SIM YONETIMINE GIRIP AYARLIYORSUNUZ 3 YOL VAR 1.OPERATOR 2.OPERATÖR YA DA HER ZAMAN SOR. AYARLARDAN SIM YON E GIRIN.

    YanıtlaSil
  11. selam öncelikle yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim benim sorunum telefonumda çift hat takılı görüşme yaparken diğer hattı aradıklarında diğer hat kapalı gözüküyor ne yapmam gerekiyor yardımlarınız için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  12. merhabalar,ben General Mobile Discovery telefon almayı düşünüyorum.Bu telefonun özelliği çift sim kart kullanılabilir olması ama ben aldığımda tek sim kart kullandığım zaman sorun olur mu acaba?tek sim kartlı halde de kullanılabilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tek sim kartlada sorunsuz bir şekilde kullanabilirsiniz.

      Sil
  13. buyuk kisimdaki sim karti hic gormuyor algilanamadi yaziyor karti baska telefonlarda da denedim calisiyor.bu gibi bir arizanin garanti kapsaminda maaliyeti ne kadara gelir bilgi verebilirmisiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer siz kurcalayıp bozmadıysanız garanti ücretsiz olarak tamir edecektir.

      Sil
    2. Aynısını bende de oluyor bi çare lütfen ayrıca kucalamaktan değil

      Sil
  14. Daha bugun aldım Telefonu büyük sim kartı arada okuyo arada algılanmadı diyor neden.

    YanıtlaSil
  15. merhaba...telefonuma 2. sim hattını taktığımda ayrıca ayar yapmam gerekiyor mu? Göremiyorum 2. hattımı..Şimdiden teşekkürler..

    YanıtlaSil
  16. Telefonda SMS gelince hangi sim karta geldiğini nasıl anlarız bilen var mı acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mesajın yanında hangi sime geldiğini sim1 ile alındı veya sim2 ile alındı şeklinde yazıyor.

      Sil
  17. 1 aydir sim2 takili olarak kullanıyorum. Bir turlu H'yi veya H +'yi göremedim. Hep E var. Ne ayar yaptiysam da E'den kurtulamiyorum. Operatörün Avea. Destek lütfen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternet kullanıcaksan tek bir hatta bağlı olman gerek sürekli onu kullan ve 3g ayarlarını veri aktifleştirmeden etkinleştir

      Sil
  18. Slm arkadaslar mikro sim h ve 3 g destekli ayrica iki sim ayni anda aktif olmuyor

    YanıtlaSil
  19. Discovery almayi düşünüyorum ayni anda iki sim de aktif mi değilmi öğrenmek istiyorum cevabinizi bekliyorum.

    YanıtlaSil
  20. sım rehberını bulamıyorum yardımcı olabılırmsnz

    YanıtlaSil
  21. Mikro aim kartı görmüyor.. Yeni aldim alsigimda sim karti demedim ama görmedi.. Yenisi ile değişirler mi

    YanıtlaSil
  22. ben çift sim kartlı kullanıyorum ama hangı hatta mesaj geldiğini anlamıyorum nasıl anlayabilirm ?

    YanıtlaSil
  23. Ben telefonu yeni aldim şarjim bitti kapandi açtim bütün numaralar silinmiş ne yapmaliyim acaba????

    YanıtlaSil
  24. Telefonu tek sim kartla kullaniyorum. Actigimda "yuva 1: sim kart algilanmadi" diye bildurim geliyor ve whatsapp de mesajlarim gitmiyordu kalfirip yeniden yükledigimde ise numarayi dogrulamak icin internet baglantimin olmadigini söylüyoe oysaki var ne yapmaliyim?

    YanıtlaSil
  25. Merhaba. Discovery de internete girmek istiyorum. Ama bir hattimda net paketi var digerinde yok. Hangisinden girdigimi nasil anlarim yada nasil ayarlayabilirim?

    YanıtlaSil
  26. ayarlarda sim yönetimi var ordan halledebilirsin çok kolay

    YanıtlaSil
  27. Telefonun şebeke çekmiyo sadece merkezde çekiyor servise gönderdim sorun yok dediler güncelleme yapıp geri gönderdiler . ben artık çözüm bulamadım servise göndersem parasını versem telsiz bölgesi ve kart yuvalarını değiştirseler ne kadar tutar. yardımmm acilll !!!!

    YanıtlaSil
  28. Bir hatla görüşürken diğer hattım niye kapalı gözüküyor karşıdan arayan kişi bana ulaşamıyor

    YanıtlaSil
  29. Telefonu alalı 1hafta oldu tercihim 2 hatlı olmasındandı fakat sim2 çalışmıyor

    YanıtlaSil
  30. Sim 1 telefon için sim 2 internet için (Gs mobile sim'i)kullanıyordum bir sure sonra sim 2 hızı aşırı düştü . sim 1 i çıkarınca hız normale dönüyor. Bu arıza mı normal mi?

    YanıtlaSil
  31. Merhaba bir hatla konusma yaparken digerinin kapali dememesi veya cagrinin gelmesi I in new yapmamiz gerekiyor

    YanıtlaSil
  32. Selamlar..
    bende yeni bi sorun cikti halbuki hatasiz kullaniyordum ocaktan beri sorunum su sim2 de turkcell internetli hat takili ve baglanti varken aniden interneti sim1 deki avea hattima atiyor sonra elle duzeltebiliyorum ama bunun boyle kafasina gore degistirmesinin sebebi nedir..
    tesekkurler..

    YanıtlaSil
  33. selam tek kartla kullanmak istesek mikro sim mi takmak gerekiyor ben normal yere taktım kartı görmedi telefonun kullanımı mı öyle yoksa sim yuvasındamı sıkıntı var arkadaslar tek kullanıp normal sim kullanan varmı acaba

    YanıtlaSil
  34. hat nasıl değiştiriliyor

    YanıtlaSil
  35. çift hatla kullanırken hattın birinden konuşurken diğer hat çalıyor mu?

    YanıtlaSil
  36. yuva 1 sim cart algılanmadı hatası veriyor. keşke bu sorunları telefonu almadan önce görseydim. ne boktan bir durum. çözümü yok.

    YanıtlaSil
  37. yuva 2 de hattı göruyo ama bazen yuva iki algılanamadı diyor 5 veya 10 dakika sonra geri geliyordu ama şimdi hiç okumuyor acaba garanti kapsamına giriyor mu maliyeti ne kadar olur

    YanıtlaSil
  38. Selam ben diskovery 2 aldım ama sim ikiyi görmüyor ayarlarda dahi yok tek hat çıkıyor acaba ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  39. selam ben daha yenı dıscovery 16 gb aldım fakat durup durur ken yuva 1 sım kart algılanamadı yuva 2 sim kart algılanamadı hatası alyıorum bılgılendırebılırmısınız

    YanıtlaSil
  40. ben 2 sim kart kulanıyorum neden biri ile görüşme yapar iken ötekine ulaşılmıyor bunun bir ayarı varmı acaba sayın yönetici insanlarda sormuş ama yanıtlanmamış yanıtlarsanız sevinirim ltfn cvp bekliyorum

    YanıtlaSil
  41. ben 2 sim kart kulanıyorum neden biri ile görüşme yapar iken ötekine ulaşılmıyor bunun bir ayarı varmı acaba sayın yönetici insanlarda sormuş ama yanıtlanmamış yanıtlarsanız sevinirim ltfn cvp bekliyorum

    YanıtlaSil
  42. bende çift hattı kullanıyorum biriyle konuşurken diğerine ulaşılamıyor ayarı var dendi ama yapamadım yardımcı olurmusunuz.

    YanıtlaSil
  43. İyi günler iki gün önce ekranım kırıldı dün değiştirdimdeğiştirmeden önce aradığım sadece bir kişide oluyor değiştirdikten sonra ben aradığımdada o aradığında ne çağrı sesi alabiliyorum nede ses çift sım ayarları nasıl olmalı tek kart kullanıyorum

    YanıtlaSil
  44. İyi günler iki gün önce ekranım kırıldı dün değiştirdimdeğiştirmeden önce aradığım sadece bir kişide oluyor değiştirdikten sonra ben aradığımdada o aradığında ne çağrı sesi alabiliyorum nede ses çift sım ayarları nasıl olmalı tek kart kullanıyorum

    YanıtlaSil
  45. Benim telefonumda arama yaparken hat seçemiyorum turkcell olanla arıyo direk nasıl değiştirebilirim

    YanıtlaSil
  46. sa benim 16 gb siyah ben tek hat kullanıyorum ama mesaj yollamıyorum nasıl yapıcam yardım edermisiniz

    YanıtlaSil
  47. bende 16 gb siyah var tek sim kart kullanıyorum ama mesaj yollamıyorum yardım edermisiniz

    YanıtlaSil
  48. Benım sım ıkı sılındı ve cıft hat yanı sım ıkı fozukmuo kullanamıorım ne yapmam gerekıo

    YanıtlaSil
  49. Merhaba ben yanlıslıkla sım 2 sıldım sımdı sım 2 algılanmıo ne yapmam gerek

    YanıtlaSil
  50. Benım sım ıkı sılındı ve cıft hat yanı sım ıkı fozukmuo kullanamıorım ne yapmam gerekıo

    YanıtlaSil
  51. Benim tlfn tamamen çekmiyor bazı yerlerde çekiyor oda 3 G çeken yerlerde nasıl ayarlayabilirim edge ye

    YanıtlaSil
  52. Benim telefonun şebekesini nasıl edge ye geçirebilirim

    YanıtlaSil
  53. slm ben çift hatlı general mobile telfon kulanıyorum hattın biriyle konuşuyorken digerini aradıklarında ulaşılamıyor bir çözümü varmıdır

    YanıtlaSil
  54. Slm bn cift hat kullaniyorum 1 hafta oldu alali ve bugun sim 2 ikiyi goruyor ama cekim gucu yook neyapabilirimm acabaa

    YanıtlaSil

Lütfen yorum yazarken yazım kurallarına uyunuz.
Yorumlar yönetici onayı sonrası yayınlanmaktadır.
Saçma sapan yorumlar yayınlanmayacaktır.