Gta 3 İndir Apk


General Mobile Discovery için tam uyumlu Gta 3 oyunudur.



Not : Apk dosyasını yükledikten sonra oyun sizden data (ses dosyaları vs) indirmek için izin isteyecektir.Wireless bağlantısı üzerinden indirme yapınız.

İndirme Linki ;

Gta 3 İndir Apk için “8 yorum” bulunmaktadır.

  1. Yanıtlar
    1. Gün içinde link verdiğim sitede bazı sorunlar vardı ama sorun yok şuan link sağlam.

      Sil
  2. Merhaba indirip telefona attım yükledim oyunu açmak istediğimde açılıyormuş gibi oluyor ama açılmıyor.. Neden kaynaklanıyordur sizce ?

    YanıtlaSil
  3. oyuna tam girceği zaman bir ekran geliyor. wifi açık ama 0mb dolmuyor öyle kalıyor ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  4. Dosyayı indirdim es dosya yöneticisinden dosyaya girdim fakat nasıl yükleyeceğim?

    YanıtlaSil
  5. San andreas daha iyi discoverymde oynuyorum

    YanıtlaSil
  6. Ya bende obbye attığımda bile hala failed download cıkıyo yardımm

    YanıtlaSil

Lütfen yorum yazarken yazım kurallarına uyunuz.
Yorumlar yönetici onayı sonrası yayınlanmaktadır.
Saçma sapan yorumlar yayınlanmayacaktır.