General Mobile Discovery Radyo Ekleme


General Mobile TRT'ye Bandrol vergisi ödememek için Discovery'de radyo özelliğini yazılımla gizlemiş.Aslında telefonun radyo özelliği var.Radyo özelliğini açmak için öncelikle telefonun menüsünden storeoid uygulamasına girip Ardından FMRADIO yazılı programı indirmemiz gerekiyor.



Not : Storeoid'de Radyo dosyasını bulamadıysanız indirme linki :

Kitkat Kullanıyorsanız :


General Mobile Discovery Radyo Ekleme için “83 yorum” bulunmaktadır.

  1. internet paketimiz yok pcde girip indiebiliyor muyuz

    YanıtlaSil
  2. Evet, bilgisayarınıza indirip ardından usb kablo veya Bluetooht ile telefonunuza atabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  3. telefon elimde ancak storeoid uygulaması yok? uygulama olmayınca fmradio yuda indiremiyorum.yardım lütfen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buyrun :
      http://generalmobilediscovery.blogspot.com/2013/08/general-mobile-discovery-radyo-apk.html

      Sil
  4. teşekkürler destek için.
    storeoid marketteki uygulamaları yüklerken "güvenlik sistemi engeli" uyarısı veriyor.güvenlik özelliklerinden bir seçenek kapatınca ancak FMRADIO yu yükliyebildim. bu durumun bir sakıncası var mı? kapattığım güvenlik seçeneğini nereden tekrar aktifleştirebilirim?
    iyi akşamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aktifleştirme hakkında bir bilgim yok ancak gizli olan radyoyu aktif etmek için güvenlik engeli uyarısı vermiş olabilir.Eğer telefonda tam güvenlik istiyorsanı mutlaka antivirüs yükleyiniz.

      Sil
  5. StoreOID uygulamasını daha önce problemsiz kullanırkenidünden beri Uygulama hatası veriyor.
    Maalesef StoreOID durdu" şeklinde alttaki "tamam" ı tıklatınca kapanıyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar ;

      Bu konu hakkında bir bilgim yok fakat General Mobile Discovery için Radyo apk dosyasını blogta paylaşmıştım :
      http://generalmobilediscovery.blogspot.com/2013/08/general-mobile-discovery-radyo-apk.html

      Sil
    2. Merhaba,
      Bende internet bağlantısı kesildiğinde bu şekilde hata vermişti. Belki sizinki de internetle ilgilidir

      Sil
  6. StoreOID.com domaini satışta. Acaba GM desteğini bıraktı ?

    YanıtlaSil
  7. Telefonunuza ES file browser yükleyip dosyalardan "/" olana girin yani bütüb dosyaların konumlandırıldığı yere. Daha sonra "system" adı altında bir dosya var onuda açalım. Ordanda "app" adlı dosyada telefonun apkları var en altlara doğru. SterOİD midir nedir? öyle bir Apk var onu kur. Bu kadar. (fakat telefona başka bir rom kuruluysa bu dosyada yüklediğiniz romun apkları olacaktır.

    YanıtlaSil
  8. çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  9. merhaba acaba başka radyo programı kurmamızda mümkün mü internet gerektirmeyen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğiniz tam anlayamadım ? Storeoid'den indiremediniz mi radyoyu ?

      Sil
    2. Bende FM radyo çıkmadı

      Sil
  10. indirdim ama daha kullanışlı bi program arıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef bu program harici başka radyo programı yok.

      Sil
  11. Merhaba. Telefonuma virüsprogrami indirnek istiyorum. Hangi programi indirmeliyim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dr. Web veya Avast Antivirüs önermekteyim :
      http://generalmobilediscovery.blogspot.com/2013/08/drweb-anti-virus-v8004-turkce-apk.html

      http://generalmobilediscovery.blogspot.com/2013/06/avast-mobile-security-v204993.html

      Sil
  12. Kamera pembeleşme sorunu için bir güncelleme yapılırmı tanıdığım üç kişi telefon aldık üçümüzde de bu sorun var...

    YanıtlaSil
  13. Merhaba ! Radyo sorunum var. Storeoid menusunde fm imaji yok. Web' de de cozume rastlamadim. Var mi caresi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://generalmobilediscovery.blogspot.com/2013/08/general-mobile-discovery-radyo-apk.html

      Sil
    2. Maalesef sayfaya gidemiyorum.

      Sil
  14. nasıl pc den indirebiliriz

    YanıtlaSil
  15. pc den nasıl indiriyoruz yardım edebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  16. çok teşekkürler admin

    YanıtlaSil
  17. benim tel.de demiş olduğunuz steroid de radyo programı yok ne yapabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gm kullanıyorum internet paketim var ama usb ile bilgisayarımdaki interneti telefonunumla paylaşmak istiyorum telefonun normal bi özelliği bu ama ben bağlanamıyorum kurulum için tıkla dediğinde hep bni aynı sayfaya atıyo acaba pcden extara kurulum mu gerekli yada netin paylaşılması için izin felan

      Sil
    2. Ayarlar-tum ayarlar- diger- USB internet

      Sil
  18. ben telefonu yeni aldım da demiş olduğunuz steroid de radyo programı yok ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  19. Telefonu yeni aldim steroid de radyo programı yok. Ayrıca verdiğiniz adresten programa gidemiyoruz. Acil olarak bilgi verir misiniz

    YanıtlaSil
  20. Aynen steroid de yok radyo verdigin adresten indirdim ayristirma hatasi diyor acil yardim

    YanıtlaSil
  21. Cok tesekkurler 5dk da verilen linkle telfndan kurdum. acilmiyo o oluyo bu oluyo demeyin gayet basit biraz kullanissiz ama hic yoktan iyidir ;)

    YanıtlaSil
  22. Ben yazdgnz adrese girip yptm cokguzl oldu tsekkrcedrm tlfnuda tvsye edrm cokgzl.

    YanıtlaSil
  23. Çok teşekkürler! Radyo benim için çok önemliydi. Çok iyi oldu yüklenmesi.

    YanıtlaSil
  24. ben yükledim tele hala göremiyorum radyoyu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözlerinize bi baktırın derim.O kadar kişi yükleyip kullandıda bir siz göremediniz..

      Sil
  25. link ölü galiba indiremiyoruz kontrol edermisniz

    YanıtlaSil
  26. internet explorer ögesini karşıdan yükleyemiyor.internet sitesini açamadı yada kullanlılmıyor diye uyarı veriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı bir internet tarayıcısı kullanın.

      Sil
  27. Merhaba ben pek anlamıyorum telefon işlerindende facebooktan veya telefondan birisi bana yardımcı olabilir mi rica etsem ? Tel no : 0553 426 24 42

    YanıtlaSil
  28. Hocam ben telefondan bilgisayardaki interneti kullanamıyorum daha doğrusu bağlantı kuramıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl yani hotspot mu yapmak istediniz anlayamadım ?

      Sil
  29. Masaüstü bilgisayarımda vınn kullanıyorum usb kablosu ile bağlanıp telefondan internete giremiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok mu yardımcı olabilecek birileri ?

      Sil
    2. Ayarlar-tum ayarlar-usb internet

      Sil
    3. Ayarlar-tum ayarlar- diğer - USB internet

      Sil
  30. steroid menüsünde radyo indirme programım yok olmadığı halde nasıl indire bilirim radyo programını yardım lütfen

    YanıtlaSil
  31. Arkadaşlar size bişey soracam asphalt 8 nasıl indirecem

    YanıtlaSil
  32. Slm. General mobile discovery Cep telefonu kullanıyorum. Bilgisayarımda internet yok. hattımda bulunan internet paketini bilgisayarımda usb ile kullanabilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Usb ile bağlamanıza gerek yok ki.Zaten Android işletim sistemli telefonlarda hotspot özelliği var.Bu özellikle telefonu kablosuz modem gibi kullanarak wireless ile internete bağlanabilirsiniz.

      Sil
  33. Harika fm radio tamamdır, yönetici Helâlin var eyvallah Allah razı olsun... Oldu oldu bildiğin fabrika çıkışlı FM radio...

    YanıtlaSil
  34. Şirket mailini kurarken güvenlik ayarlarinin güncellenmesi gerekiyor diye ibare cikiyor yardim edin lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı sorun bendede var çözüm yolu bulabildinmi yada bilgisi olan biri varsa yardımcı olabilirmi

      Sil
  35. storeoid baska ne ise yariyor ?

    YanıtlaSil
  36. Servis olayı cok kotu 1 ayi gecti telefonumu tamir edemediler yuuuuuh bunlari mahkemeye verecem

    YanıtlaSil
  37. Tskkr admin eline saglik

    YanıtlaSil
  38. arkadaslar su programın tam kurulumunu bana biri anlatabilirmi androıd hakkında bılgı sahıbı degılım yardım edersenız sevınırım...

    YanıtlaSil
  39. Arkadaşlar Google Play Store'da 'discover fm radyo' adıyla artırsanız ara yüzü çok daha iyi bir radio bulabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  40. Arkadaşlar çok acil yardıma ihtiyacım var kurumsal mail kurulumunda düvenlik güncellemesi yapmam isteniyor ve telefon şifreleme yapmaya yönlendiriyor ama bu işlemi tamamayamadığı için şirket mailimi kullanamıyorum :(

    BİRİ BANA YARDIM ETSİN :((

    YanıtlaSil
  41. Çok super tavsiye ederim kesin indirin :)

    YanıtlaSil
  42. Kardeş ben telefonda storeoid e basinca bir logo geliyor sonra program kapaniyor sorun ne acaba

    YanıtlaSil
  43. O sorun genel galiba çünkü su an için kimse baglanamiyor

    YanıtlaSil
  44. Arkadaslar benim tlf açılmıyor en son güncellemeyi bastım tlf açılmıyor teknik servise ulaşılamıyor birkac yere götürdüm yapamadilar yardimci olurmusunuz

    YanıtlaSil
  45. Admin. Selam

    Telefonda sirket mailimi kurunca turkce karakterlerde sprun yasiyorum ve mail gecmisini sadece 25 mail olarak surekli gorebiliyorum bunun bir cozumu varmi

    Yardimlarin icin simdiden tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  46. ben neden telefonumdan internete giremiyorum? veri bağlantım açık herşey tamam ama yok giremiyorum bi türlü

    YanıtlaSil
  47. Tesekkur ederim radyo özelliğini öğrendiğim iyi ildu

    YanıtlaSil
  48. Teşekkürler habire internetten kota gidiyordu iyi oldu

    YanıtlaSil
  49. Radyo bölgesi seçmede takılı kalıyo yardım edermisiniz

    YanıtlaSil
  50. arkadaşlar ben radyoyu indirdim ama kanal kaydı yapılmıyor mu acaba onu göremedim yardım edebilir misiniz lütfen fikri bilgisi olan varsa

    YanıtlaSil
  51. mrb radyoyu tele yükledigimizde tel garantiden çıkar mı acaba yani root yapmış olur muyuz eğer root yaparsaz tel garantiden çıkar

    YanıtlaSil
  52. radyoyu sorunsuz bir şekilde yükledim gayet güzel çalışıyor çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  53. Telefonum general mobile discovery 16 gb lık fakat format attıktan sonra radyoyu yükledim format atmadan önce radyo internetsiz çalıyordu şimdi internet istiyor ne yapmalıyım ?

    YanıtlaSil
  54. mrb lutfen yardım edermısınız telefonum general mobıl elit ınternetsız radyo ındırmek ıstıyorum ama ındıremıyorum yardımcı olabılırmısınız ?

    YanıtlaSil
  55. İyi günler. Bugün gelen bir sistem güncellemesi sonrası fm radyo açılmıyor ne yapabilirim?

    YanıtlaSil
  56. Evet son güncelleme ile FM radyo açılmıyor. Ne yapabiliriz

    YanıtlaSil
  57. Ekim güncellemesinden sonra radyo açılmıyor lütfen yardıım.!!

    YanıtlaSil
  58. Guncellemeden sonra acilmaz . ben de yükleyemedim.telefonu. d2 mini. Guncellemeyle gmd bu özelliği kapatmış galiba

    YanıtlaSil
  59. merhaba arkadaşlar discovery de fm transmitter özelliği var mı?

    YanıtlaSil

Lütfen yorum yazarken yazım kurallarına uyunuz.
Yorumlar yönetici onayı sonrası yayınlanmaktadır.
Saçma sapan yorumlar yayınlanmayacaktır.