GM Discovery Lewa ROM V2





Versiyon 1.0 :

Otomatik parlaklık düzeltildi 

Gapps eklendi güncellendi. 

Çince kısımlar çıkartıldı. 
Görüntülü konuşma stabil oldu (arayüz hala stock android).
Rom %70 türkçe
Arayüz güzelleştirildi. 
Google Calendar eklendi. 
Framework-res kaynaklı hataları düzeltildi.
Hızlı önyükleme düzeltildi düzgün çalışıyor. 
Stock bootanimation eklendi .

Versiyon 2.0
ViPER4android FX roma eklendi.
Ses sürücüleri düzeltildi.
Kamera renk tonu problemi düzeltildi.
İndirme yöneticisindeki durdaklatınca ortaya çıkan durduruldu hatası düzeltildi.
Sony Walkman müzik çalar eklendi.
Lewa müzik çalar romdan çıkartıldı.(Hatası karakter kodlamasından dolayı olduğundan silindi.)
Kilit ekranı yeniden tasarlandı bence çok güzel oldu.
Yeni duvar kağıtları eklendi.

Çalışmayan ;
Dahili hafıza görünmüyor.
Bir sonraki versiyon da türkçe çeviri tamamlanacak.


Lütfen okuyunuz :
1.Bu arada arkadaşlar rom rootludur ama aktif değildir aktifleştirmek için;

Güvenlik Merkezi --> İzinler --> İZİN --> ROOT --> ROOT izinleri

Çıkan soruya tamam deyin ve çıkın.

2.ViPER4Android FX çalışması için Yukarıdaki yöntem ile rootu aktifleştirmeniz gerekmektedir.

3.Menüdeki çince kısımın kaldırılması(KESİNLİKLE YAPIN);
Ana ekrana gelin --> Menü tuşuna basın --> Başlatıcı Ayarları --> Tavsiyeler
Tavsiyeler kapalı olsun yani yandaki kısım gri renk olsun.
4.Bilmeyen arkadaşlar için;
Tarayıcıda ana sayfayı düzenlemek için düzenlemek istediğiniz kareye basılı tutup "düzenle" deyin
eklemek istediğiniz siteyi yazın .

Kurulum ; 
İndirilen dosyayı sd karta atıyoruz.

CWM yi açıyoruz (kurulum aşağıda) 

(Ses tuşları ile yukarı aşağı yapıyoruz Güç tuşu ile seçiyoruz.) 

Wipe data/factory reset 
İnstall zip from sd card. 
Kurarken Mutlaka Wipe Data Yapınız.
Bundan sonraki yayınlanacak versiyonlar wipe gerektirmeyecektir.küçük güncelleme paketleri verilecektir.

İndirme Linki :

GM Discovery Lewa ROM V2 için “7 yorum” bulunmaktadır.

  1. 16 cıgabayta çaksam sorun olur mu?

    YanıtlaSil
  2. Bu brick olayı nedir 4 GB lık cihazda sorun çıkarır mı ?

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ben pek anlamıyorum telefon işlerindende facebooktan veya telefondan birisi bana yardımcı olabilir mi rica etsem ? Tel no : 0553 426 24 42

    YanıtlaSil
  4. kardeşim büyüksün eline koluna sağlık on numara olmuş tavsiyeler kısmı canımı sıkıyordu onuda kapatmayı göstermişsin şarjı bence çok iyi gidiyor internette full takılan biriyim diğer romlar içinde beni en çok tatmin eden bu oldu. yeni yükledim daha beklemedeki şarj durumuna bakmadım ama onunda gayet iyi olduğuna eminim.İyi çalışmalar

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşlar merhaba bende 16 GB var.Ama kamera ptogrami silindi.Geçenlerde son sürümü de attim Gene acilmadi camera programı kökten gitti.Yardimci olabilecek. Varmi?

    YanıtlaSil
  6. 16 GB cihqzimda camera aciliyot fakat ekran yemyesil.Fab ayarlqrina aldim olmadi.Son sürüm geldi geçenlerde yukledim tam camera programini actim kendi kendine silindi bir anda.Yardimci olabilecek varmi aranjzda ??

    YanıtlaSil

Lütfen yorum yazarken yazım kurallarına uyunuz.
Yorumlar yönetici onayı sonrası yayınlanmaktadır.
Saçma sapan yorumlar yayınlanmayacaktır.