General Mobile Discovery Kamera Pembelik Sorunu


Bu sorunu yaşayanlar kamera ayarlarından görüntünün doygunluk oranını azaltsınlar.Sorun çözülecektir.


General Mobile Discovery Kamera Pembelik Sorunu için “10 yorum” bulunmaktadır.

  1. Telefonda bozukluk yok mu ? Bende de aynı sorun var .

    YanıtlaSil
  2. ismim recep iyi akşamlar benden discovery kullanıyorum tlf da flash bellek kulllanmak istiyorum kabloyu takıyorum ama tlf görmüyor pc tlf arası kabloyu görüyor veri alış verişi yapıyor bunun icin tlf yüklenmesi gereken bir program varmı ilginize şimdiden tşk ler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Discovery'nin otg desteği olmadığından flash bellek vs açamaz.

      Sil
  3. iyi gümler ben adem soy general mobile discovery kullanıyorum kemera çalışmıyor,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende yaklaşık 6 aydır discovery kullanıyorum. kamera ara ara açılmıyor. sd kart doludur diye tamaman fotografları sildim. yine açılmadı. kamerayı açıyorum, ana ekrana dönüyor.

      Sil
  4. Benim telde discoveryde ahizenin yanindaki kamera ya el uzatinca isik karariyo neden acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ışık ayarını otomatik yapmışssın
      orada ışık alıcıları vardır sen karanlık ortamda max ışık vermek yerine az ışık yeterli olacaktır şeklinde ayarlanmasından kaynaklanır. bir sorun değil zaman zaman işe yarayabilen özelliktir

      Sil
  5. allah bu yöneticilerden razı olsun valla.hızır gibi yetiştiniz

    YanıtlaSil
  6. pembeliği %90 oranında azatıyor :D

    YanıtlaSil
  7. Telefonum arka kamera ile fotoğraf çekimleri yaptığım zaman netlemiyor. Yakın çekimlerde bu durum sinir bozuyor. Dergi, kitap, gazete yazılarını fotoğraflamak istediğimde okunurluk %0. Bu durumu abartmıyorum gerçekten tamamı flu oluyor. Geniş cekimlerde fazla belli olmuyor. Ama yazılarda 20 30 40 cmlik uzaklıklardan çektiysem de sonuç aynı. Yazıların okunurluğu yok. Ön kamera arka kameradan daha net çekiyor bunuda abartmıyorum. Bana yardımcı olabilir misiniz? Manuel olarak düzeltebileceğim bir durum varsa önerinizi bekliyorum. Şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil

Lütfen yorum yazarken yazım kurallarına uyunuz.
Yorumlar yönetici onayı sonrası yayınlanmaktadır.
Saçma sapan yorumlar yayınlanmayacaktır.