Duyuru


Öncelikle yazıma başlamadan önce kurban bayramınız mübarek olsun demek istiyorum.

Son zamanlarda gerek blog üzerinden yorum olarak gerekte iletişim için verdiğim e-posta adresi üzerinden gelen sorulara cevap vermek istedim bu yazıyla...

Sevgili okurlar öncelikle şunu açıklamak isterim ki ben hem okuyup hem çalışıyorum ve blogla boş vakitlerimde ilgilenebiliyorum.O yüzden bazen bazı yorumlara cevap yazamıyorum.

E-posta ile sorulan iki tane örnek saçma soru :

Soru : General Mobile'da mı çalışıyorsun ?
Cevap : Sence çalışsam site blogspot üzerindne mi yayın yapardı ?

Soru : Telefon numaran nedir ?
Cevap : Ne yapacaksın ?
Soru : Telefonla ilgili bir şey soracaktımda..

Bu ve bunun gibi elli çeşit gereksiz soru geldiği için e-posta ile soru cevaplamayı bıraktım.Olan gerçekten sorunu olan kullanıcılara olduğundan bu sefer blogta yorum üzerinden yardım edeyim diyorum adam gelmiş buraya Samsung Galaxy S3 daha iyi diye yorum atıyor.O yüzden blog genelinde yorumlar yönetici onayına tabidir.Sadece böyle gereksiz adamlar olsa iyi küfür edenden tutunda, gıcık olduğu birisinin telefon numarasını hayat kadını olarak bile yorum atmaya çalışan zekiler var.

Blogta yer alan paylaşımların %80'i oradan buradan (ç)alıntıdır.Üzerinde gerçekten emek olan paylaşımların altına zaten yapımcısının ismini yazıyorum fakat başkasının yaptığı programı kendisininmiş gibi gösterip isminin yazılmasını bekleyenler çok bekler.Neymiş izinsiz olarak kopyalıyormuşum buraya.İnternette bir şey yazıp yolladığınız zaman bu artık insanların ortak malı olmuştur.Benim yazdığım makaleleri araklayıp başka sitelerde paylaşanlara ben nasıl sesimi çıkarmıyorsam onlarında çıkarmaması gerekir.

Link kısaltarak tıklanan linklere reklam almama gelecek olursak inanın ki o linklerden aylık kazancım 20-40 $  arası.Diğer siteler gibi ziyaretçileri reklamlı, süreli indirme linki veren, premium almanızı isteyen siteler yerine Yandex.Disk, Google Drive gibi tek tıkla dosya indirilebilecek sitelere atıyorum dosyaları.

Blogta paylaştığım uygulamaların çoğunu kendim deniyorum fakat telefondan telefona farklılık gösterebilir.Zira kullandığınız romdan tutunda arkada açık kalan uygulamalara kadar milyon tane çeşit var yüklediğiniz uygulamanın tam çalışmaması için.

Bazen bu gereksiz adamlara sinirlenip tüm yazıları silip blogu kapatmayı düşünüyorum ama günlük 3.000-4.000 kişiye yardımcı olan bu bloga kıyamıyorum.

Umarım hislerimi anlatabilmişimdir.Okuduğunuz için teşekkür ederim.Tekrar hayırlı bayramlar dilerim.


Duyuru için “14 yorum” bulunmaktadır.

  1. Bu işe gönül vermissen böyle insanlarla karşılaşacağını ve zaman zaman seni bezdireceklerini de tahmin etmissindir.Emeklerin için teşekkürler.Paylaşımlarının dewamını bekliyorum.İyi bayramlar.. :))

    YanıtlaSil
  2. emeğiniz için teşekkür ederim çok yararlı bir blog

    YanıtlaSil
  3. Pire yorgan meselesi ..Ben senden çok yararlandım. Hakkını helal et..İyi bayramlar..

    YanıtlaSil
  4. Bu telefona böyle blog yakışır. Ben çok faydalanıyorum. Allah razı olsun.

    YanıtlaSil
  5. Emeklerin ve paylasimlarin icin cok tesekkurler.sacma sapan yorum yapanlara aldirma.paylasimlarin cok guzel

    YanıtlaSil
  6. Bloğu araç çubuğuna ekledim.. emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
  7. eline emeğine sağlık, bu blog gm discovery kullanıcısı arttıkça daha da değerlenecektir, daha çok paylaşım olacaktır ve tek adres haline gelecektir düşüncem. üyelik sitemine geçseniz gereksiz kişiler elemine olacaktır bence...

    YanıtlaSil
  8. Kardeşim eline sağlık. Güzel bir blog. İnşallah daha güzel yerlere gelir. Bu yazıyı da akıcı bir biçimde, güzel bir üslup ile yazdığın için sonuna kadar okudum. Her cümlene de hak verdim. Sağlıcakla.

    YanıtlaSil
  9. Hocam sen onun bunun dediğine bakma eline sağlık biz bir çok sorunu senin yardımınla çözüyoruz.sonsuz teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. emeğine sağlık sağolasın

    YanıtlaSil
  11. Gerçekten de emeğine saygım var inan telefonla alakalı bir durum olduğunda direk bu siteye geliyorum gerçekten düzenli ve geniş bir paylaşım sitesi.
    Site yöneticisine teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  12. Oğlum diskavri istedi aldım herşey beklediğim gibi güzel p/fiyat meselesi öğrenci için fazla bile bende elit modelini bekliyorum ancaaak tek hoşlanmadığım marka abd li yani bir yerli firma ismi olamazmıydı zaten üretimin çoğu dış menşeili, niye başkalarının bayrağı? Keşke müdürümüz o güzel ismini bassaydı kaportaya gurur duyardık; Muzaffer gsm ne güzel olurdu. Diğer yerli çinçonlarada bir göz atarım uygun bulmaz eliti alırsam zaten markayı daha açmadan kazırım kardeşim , yerine bayraklı bir Türkiye haritası

    YanıtlaSil
  13. discovery 4 gb olan tlefon aldım ve güncellemeyi yaptıktan sonra kameradaki flash işareti kayboldu mart ayındaki güncelleme ile bu soruna çare bulurmusunuz lütfen bekliyorum

    YanıtlaSil

Lütfen yorum yazarken yazım kurallarına uyunuz.
Yorumlar yönetici onayı sonrası yayınlanmaktadır.
Saçma sapan yorumlar yayınlanmayacaktır.