Pokemon Go Türkçe Full APK İndir - Discovery İçin




Discovery için Pokemon Go oyunudur. Son günlerin en çok indirilen bu oyununda çevrenizde dolaşarak telefonun kamerasıyla eş zamanlı Pokemon yakalayıp, Pokemon eğitmenliği yapabilirsiniz.

Poketop'unuz biterse haritadaki GYM noktalarıdan alabilirsiniz. GYM noktaları genelde camilerde oluyor.

Pokemon GO Full APK İndirme Linki :


Pokemon Go Türkçe Full APK İndir - Discovery İçin için “2 yorum” bulunmaktadır.

  1. Ayrıştırılamadı diye sorun alıyorum. Buradan ve bir çok farklı siteden denedim. Belki buradan olur dedim ama yine olmadı nasıl yüklerim yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
  2. Ayrıştırılamadı diye hata alıyorum. Buradan ve bir çok farklı siteden denedim ama yükleyemedim. Buradan deneyince olur dedim ama yine olmadı nasıl yüklerim yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil

Lütfen yorum yazarken yazım kurallarına uyunuz.
Yorumlar yönetici onayı sonrası yayınlanmaktadır.
Saçma sapan yorumlar yayınlanmayacaktır.