[4.4.4] Cyanogenmod 11 Rom - En Ufak Boyutlu Rom


Rom Yapımcısı : yavuz21



Rom İndirme Linkleri İçin :

Yandex Disk : http://link.tl/V6zv
Mediafire : http://link.tl/VcSG

[4.4.4] Cyanogenmod 11 Rom - En Ufak Boyutlu Rom için “13 yorum” bulunmaktadır.

  1. quadro 4 kullanıyorum bı turlu rom bulamadım buna yuklenırmı bu rom dostum ? cevap yazarsan sevınırım

    YanıtlaSil
  2. Quadro 4 için hiç bir kaynak bulamiyoruz.

    YanıtlaSil
  3. GMD 2 Mini içinde uyumlumu bu ROM

    YanıtlaSil
  4. Romda sd kar takin hatasi var naskl duzeltebilirim acill yardim

    YanıtlaSil
  5. 16 gblik versiyon için mi nu rom?

    YanıtlaSil
  6. 16 gbli kversiyon için mi bu rom

    YanıtlaSil
  7. B*k gibi bi tane lolipop cıkarmadiniz

    YanıtlaSil
  8. B*k gibi bi Lolipop yapamadınız CM

    YanıtlaSil
  9. Lolipop u bekliyorum çalışmalar başlamış

    YanıtlaSil
  10. Lolipop u bekliyorum çalışmalar başlamış

    YanıtlaSil
  11. S.a gm discovery icin cm 12 rom varmi

    YanıtlaSil

Lütfen yorum yazarken yazım kurallarına uyunuz.
Yorumlar yönetici onayı sonrası yayınlanmaktadır.
Saçma sapan yorumlar yayınlanmayacaktır.