General Mobile Discovery-Tuş Kilidinde Feneri Nasıl Kullanırım ?



Tuş kilidinde feneri kullanabilmek için menüden ayarlar kısmına, buradan diğer sekmesine ve güvenlik bölümüne gelin. Buradan fener özelliğini aktif duruma getirin. Feneri aktifleştirdikten sonra tuş kilidiniz kapalı bile olsa ses kısma tuşuna basılı tuttuğunuzda kamera ışığı fener olarak çalışmaya başlayacaktır. 
Bu özellik acil durumlarda çok işinize yarayacaktır.

General Mobile Discovery-Tuş Kilidinde Feneri Nasıl Kullanırım ? için “3 yorum” bulunmaktadır.

  1. Siteye bakindim ama soru sorabilecegim yeri bulamadim bu sebeple buradan yaziyorum. 16gb discovery telefonumu 6 aydir problem yaşamadan kullandim herkese de tavsiye ettim. Ancak dun sabahtan itibaren bildirim ekranini her actigimda telefon kendi kendine acilip kapaniyor. Pin vs sormadan sim kart algilanamadi gibi bir hata veriyor daha sonra simi taniyip doğrulama ekrani cikartiyor. Ben tamam tuşuna basinca telefon calisiyor. Hic bir uygulama vs yuklemedim dünden beri. Nasil cozerm bu sorunu. Yardimci olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  2. Hocam dediğiniz ayarları yaptım, ama ben de olmuyor nedendir acaba? (GM Discovery 16GB)

    YanıtlaSil
  3. son güncellemeden sonra benim telde de olmuyor artık. (16gb) önceden oluyordu

    YanıtlaSil

Lütfen yorum yazarken yazım kurallarına uyunuz.
Yorumlar yönetici onayı sonrası yayınlanmaktadır.
Saçma sapan yorumlar yayınlanmayacaktır.