[4.4.2] LegenD Rom v10 Android L Edition


Bu Rom bugra333 & orochi & romcu & smiletolife tarafından ortak bir çalışmayla yapılmıştır. Kendilerine teşekkür ederiz.



ROM Kurulumu :
- Dosyayı indirin ve hafıza kartına atın
- CWM menüsüne girin Wipe data factory reset yapın
- Advanced/dalvik cache yapın
- Romu kurun ve yeniden başlatın (Yeniden başlatırken uyarı gelirse no seçin)


Rom İndirme Linki :

[4.4.2] LegenD Rom v10 Android L Edition için “7 yorum” bulunmaktadır.

  1. ÇOK GÜZEL BİR ROM TAVSİYE EDERİM HEM GÖSTERİŞLİ HEMDE STABİL ELLERİNİZE SAĞLIK :)

    YanıtlaSil
  2. kardesım bende GMD quadro 4 var buna yuklenırmı bu rom

    YanıtlaSil
  3. benim telefonum şuan legend v8 rom yüklü ve cwm recovery'i açamıyorum. yardım eder misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cmw yi birde xposed installer ile deneyebilirsin reboot recovery deyip yapamazsan özelden ulaşabilirsin bana

      Sil
  4. Arkadaslar ben legend rom v10 L edition kurdum hersey iyi guzel ama apk kuramiyorum dosya acilamiyor diyor birde sunu diyor " secilen turde dosyayi acacak uygulama belirlenmedi " birde screen shot alinmiyor yardimlarinizi bekliyorum tesekkurler..

    YanıtlaSil
  5. Arkadaslar ben legend rom v10 L edition kurdum hersey iyi guzel ama apk kuramiyorum dosya acilamiyor diyor birde sunu diyor " secilen turde dosyayi acacak uygulama belirlenmedi " birde screen shot alinmiyor yardimlarinizi bekliyorum tesekkurler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çeşitli dosya yöneticisiyle dene bi root explorer felan ya da file manager bunlarla bir kurmayı dene

      Sil

Lütfen yorum yazarken yazım kurallarına uyunuz.
Yorumlar yönetici onayı sonrası yayınlanmaktadır.
Saçma sapan yorumlar yayınlanmayacaktır.