[4.2.2] Galaxy S4 Rom - Discovery


Orjinal Geliştirici: Khajaa Moienz
Orjinal Cihaz: XoloQ800
Orjinal ROM Linki: http://xoloq800.blogspot.com/2013/06/s4-themed-awesome-xolo-q800-rom.html

Türkçeye Çeviri : sercan.scolari

1.Türkçe Varsayılan Olarak Ayarlandı.
2. Boot.img Dosyası Değiştirildi.
3.Model Numarası Ve Derleme Kısmı Değiştirildi.


Samsung'un Android işletim sistemli telefonlarında kullandığı touchwiz isimli arayüzdür.Widgetlar vs Samsung Galaxy S4'ten alınmıştır.

2 simde aktif sıkıntı yok 3G çalışıyor 2. simde
şarja bağlayınca ve pil dolunca uyarı geliyor sadece o uyarılar İngilizcedir.
Kısaca %99 Türkçe  :)




İndirme Linki :


[4.2.2] Galaxy S4 Rom - Discovery için “16 yorum” bulunmaktadır.

  1. merhabalar acaba bu paylaşılan rom garantı kapsamı dışında bırakırmı telefonu bilgi verebilirmisiniz. hanı eğer bırakmıyorsa da nasıl bır yukeleme yapacaz. bu telefonlarda

    YanıtlaSil
  2. bu romu bizzat kendiniz denediniz mi?
    birde kurulumla ilgili ayrıntı verebilirmisiniz.
    Nasıl kurulacak? Hangi işlemler yapılacak vb.

    teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Romu kendim denedim HIC big sikinti yok Cook guzel garantiden cikar ever yuklemek icin Cmw recovery lazim

    YanıtlaSil
  4. kamerada resim cektikten sonra direk yandan galeriye gecip izleme olmuyor neden acaba yardim edermisiniz bu durum haric super rom

    YanıtlaSil
  5. rom gayet güzel ama takılmalar oluyor takılmada denemez mesala ben tuşa basmadıgım halde menülere falan giriyor çok rahatsız edici sadece bendemi var bu sorun kuran varsa bi aydınlatırsa sevinirim

    YanıtlaSil
  6. 16 GB modeline uygun ROM bulabilen var mı? Keşke 4 GB alsaymışım diyorum...

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Ben root yapmistim sonra yanlislikla supersu dan kaldirdim rootu ama yine de supersu uygulamasi silinmedi ve acilmiyor root ederken de hata veriyor ne yapmaliyim

    YanıtlaSil
  9. Slm arkadaslar ben general mobile discovery kullaniyorum telefona bu romu yükledim simdi acilmiyor cince samsung yaziyolutfen yardim

    YanıtlaSil
  10. bu romdada arka camera açılmıyor değilmi?

    YanıtlaSil
  11. 4 GB ilk versiyonda arka kamera calisipmu

    YanıtlaSil
  12. selam general mobil discovery 16 gb aldım cihaz güzel ve kullanımı hos hızlı.
    samsungun telefon tuş diallerini nereden temin edbilir ve nasıl yükleme yapabilirim bu konuda yardımcı olurmusunuz? ben romu değiştirmedim orijinal roma sadece tuş diallerini yükleyebilirmiyiz? teşekkürler
    yapmış olduğunuz romlar gayet güzel ve hoş. emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  13. Yüklemeyi nasıl yapacaz.

    YanıtlaSil

Lütfen yorum yazarken yazım kurallarına uyunuz.
Yorumlar yönetici onayı sonrası yayınlanmaktadır.
Saçma sapan yorumlar yayınlanmayacaktır.