General Mobile Discovery Zil Sesi Değiştirme


1- Müziklere girip zil sesi yapmak istediğiniz müziği dinlemek için açın ardından sağ üstte ki seçenekleri açan üst üste 3 nokta sembolüne tıklayın zil sesi ayarla diyin.
2-Tüm müziklerinizin olduğu yerden istediğiniz müziğe basılı tutun sağ altta ki üç noktadan zil sesi ayarla diyin.
3-Ayarlar --> Zil Sesi --> Sesli arama zil sesinden sim hangi slotta ise onu seçip değiştirebilirsiniz.

General Mobile Discovery Zil Sesi Değiştirme için “20 yorum” bulunmaktadır.

  1. Zil sesi yukarıda yazdığınız şekildede değişmiyor. her iki sim içinde zil sesini seçiyorum ama eski zilde kalıyor. bir sorun var sanırım...

    YanıtlaSil
  2. Katiliyorum. Hicbir sekilde degismiyor.

    YanıtlaSil
  3. ses duyulabilirliğinin düşük olmasıyla ilgili sorunuma çözüm bulamıyorum ses çok az

    YanıtlaSil
  4. ses cook az cıkıyo ve zil sesi iki sim içinde aynı sarkıyı secmezsen degismiyor :((

    YanıtlaSil
  5. zil sesini değiştirmeyi buldum aslında basitmiş söyleyim CİHAZ>SES>BİLDİRİM ZİL SESİ oradan oluyor

    YanıtlaSil
  6. general mobile discovery 16 gb lık olanda kişiye özel zil sesi nasıl atanıyor birden fazla kişi için atama olmuyor mu nasıl atanır yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  7. ARKADAŞLAR SÜPER BİR CİHAZ ZİL SESİ AYARLAMAYI MÜZİK GALERİSİNİN İÇİNDEN ATAMANIZ LAZIM SORUYO ZATEN SİM 1 Mİ 2 Mİ DİYE SAYGILAR....
    BENDE CİHAZI YENİ ALDIM BAŞTA HOŞUMA GİTMEMİŞTİ BU AYAR YÜZÜNDEN ŞİMDİ ÇÖZDÜM ZATEN GÜNDEN GÜNE ÇÖZDÜKÇE SİZDE SEVİCEKSİNİZ TEK OLUMSUZ YANI ŞARJI AZ GİTMEKTE 1800 AMPER OLMASINA RAĞMEN METE İNAN

    YanıtlaSil
  8. telefonum genel modda olmasına rağmen biri beni ararken ne ses çalıyo ne titriyo. mesaj sesı gelıyo ama arama sesı çalmıyo. ne yapmam gerekıyo yardımcı olabılır mısınız arkadaşlar :(

    YanıtlaSil
  9. arkadaşlar rehberde bulunan kişilere müzik ataması yapılmıyor mu

    YanıtlaSil
  10. Kişiye özel zil sesi atanmıyor. Yardımınızı rica edeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rehberde kişinin üstüne gelin tıklayın altta kalem işareti var onada tıklayın ordan kişinin zil sesi varsayılan olarak geçiyo ordan istediginiz müzigi ayarlayabilirsiniz ben öyle yaptım. ama o zil sesi o kişi msj attıgındada whatsapdan yazdıgındada aynı çalıyo bende onu değiştiremiyorum:)

      Sil
  11. Arkadaşlar kisiye özel zil sesi yapabilmeniz için önce kişiyi silin sonra tekrar ekleyip telefon hafızasını seçin tamam a basmadan önce aşağıya doğru ayarları kontrol edin ayarlarda zil sesi varsayılan yazar oradan istediğiniz melodiyi seçin kaydedin ben büyük uğraşlar sonucu bunu bulabildim saygılar esra

    YanıtlaSil
  12. Ben kurtlar vadisi pusu Zil seslerini kişiye özel nasip yapicaz

    YanıtlaSil
  13. Telefonum genel moddayken ne titriyor ne çalıyor. Lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KISACA AYARLAR - SES VE TİTREŞİM BÖLÜMÜNE GİRDİKTEN SONRA TİTREŞİM TEKRAR TİTREŞİM YAZAN BİYER DAHA VAR SONRADA ÇALAR KEN TİTRET DİYE Bİ BÖLÜM VAR ORAYI İŞARAETLİYOSUN

      Sil
  14. Genarmobil 4dual var zilsesin yapamiyorum

    YanıtlaSil
  15. Genarmobil 4dual var zilsesin yapamiyorum

    YanıtlaSil
  16. Ben de takımının marşını zil sesi yaptım ama çalma süresi çok kısa yardımcı olursanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
  17. General mobile 16gb dediğiniz her şeyi demedim ama olmuyor

    YanıtlaSil

Lütfen yorum yazarken yazım kurallarına uyunuz.
Yorumlar yönetici onayı sonrası yayınlanmaktadır.
Saçma sapan yorumlar yayınlanmayacaktır.